jonnahelenjohansson

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Jonna Johansson - 9 mars 2012 23:17


 
 

Av Jonna Johansson - 9 mars 2012 21:43

Duschen gjord och onepicen på efter en mysig fredag. Fredag är den bästa dagen på veckan!

Men kära Lchf-kompisar, läs inte detta inläget! För URSCH! va jag har syndat idag... men jag har faktiskt inte dåligt samvete för faaan va gööööött d va :) men nu e d skärpning och inget synderi på läääääääääääänge!

Iaf, dagen började på badhuset och babysimmet som inte alls var uppskattat av en viss bebis idag. Men med typ 30 pers i en grupp och dom ska gå igenom varje barns namn i en sång innan man ens får börja simma så förstår jag att man tröttnar som liten... Syster yster var med och efteråt bar det av hem till henne för lite kaffe ( direkt impoterat från Bali) och dagens första synd; Marabou limited edtion salt lakris! Tänk om den hann försvinna innan jag hunnit prova, för faaan va goooo den va :)

Till Lunch kom Jejes kompis och vi drog mot dagens andra synd: Sushi baren! Ris= Kolhydrater, men det var väldigt längesedan jag åt sushi och MUMS! :)

Sen drog jag och Lana hem. Gjorde lite tråkiga hemmasysslor och sen blev det Kaffe och majskrock framför skidskyttet på tv. Min nya favvosport :) Gick dock inget bra för sverige...

Sen kom Shaswars syster med sin mysiga familj på besök och då va jag ju bara tvungen att plocka fram mitt nya fina kakfat jag fick i present; så mina vänner synd nummer tre var ett faktum :)

I helgen ska jag träffa en vän och äta middag hos far, vad d mer blir återstår att se...

Nu Big Brother!

       


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jonna Helen Johansson
-> Fru
100508
-> Mamma
110918
-> Butikssäljare
sedan 050929
-> Nagelterapeut
sedan 091201
-> Lchf:are
sedan 120109
->Openwaterdiver
sedan 070414
-> Fotbollsfan
-> Syster
-> Dotter
-> Vän

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards